Service og vedlikehold
Nøkkelen til det best mulige inneklimaet er å sørge for regelmessig service av løsningene for naturlig ventilasjon, hybridventilasjon eller brannventilasjon. Avhengig av landet vil det enten være vårt lokale team eller en sertifisert partner som tilbyr service og vedlikehold. Kontakt oss og få flere opplysninger om mulighetene for service og vedlikehold.
Kontakt ossTilgjengelige standard servicemuligheter
• Service og vedlikehold av systemer og programvare • Test av produktets funksjoner • Fjernservice, feilsøking, sikkerhetskopiering og gjenoppretting • Vedvarende overvåking, justeringer, hendelseslogg og rapporter • Support av inneklima med anbefalinger for optimalisering.
Andre servicemuligheter
• Utdanning av teknisk personale og driftsansvarlige • Utdanning i programvare og naturlig ventilasjon fra WindowMaster • Systemoppgraderinger med nye systemfunksjoner • Grensesnitt eller integrering med andre bygningssystemer
Service av brannventilasjon
I mange land er en regelmessig inspeksjon av brannventilasjonssystemer et lovkrav. Derfor tilbyr WindowMaster årlige vedlikeholdsavtaler til både din egen og andre typer brannventilasjonssystemer. Vedlikehold av brannventilasjonssystemer omfatter kontroll av vinduer, vindusåpninger og nødstrømforsyning og kontroll av at trigger- og styrefunksjonene fungerer som de skal.
Når kan jeg motta support?
Alle serviceavtalene våre omfatter en service-hotline som er åpen i åpningstiden.
Vi kan vanligvis besvare forespørselen din innen 2 timer, og i mange tilfeller kan vi sende en tekniker til stedet innen 48 timer.
Åpningstider og kontakt for service
Åpningstider
- Mandag-Torsdag
- 8:00-16:00
- Fredag
- 8:00-15:30
Kontaktinformasjon
- Telefon
- +47 33 99 71 00
- info.no@windowmaster.com